vv Heerjansdam organiseert: Online Bingo op zaterdag 27 februari!

10 februari 2021 19:00

MdR

Helaas zitten we met z'n allen nog steeds in een lockdown, en is voetbal voor de meesten van ons nog een stip op de horizon, of een wedstrijd op tv. Daarom organiseert de Activiteitencommissie van vv Heerjansdam op zaterdag 27 februari een Online Bingo!

Nu denk je misschien; hoe werkt dat dan?

Simpel! Het enige wat je nodig hebt is Microsoft Teams (op je pc, tablet of smartphone) en een set Online Bingokaarten. Een set van 4 bingokaarten kun je van tevoren bestellen via onze online Webshop >> https://www.vvheerjansdam.nl/789/webshopvvhjd/

Zodra je een set bingokaarten hebt besteld ontvang je per e-mail de uitnodiging naar de Microsoft Teams meeting, en natuurlijk ook de set bingokaarten. Verder kun je natuurlijk met meerdere bingosets meespelen!

Poster_Online_Bingo_2.jpeg

Verkleedwedstrijd (optioneel)!

Naast de Online Bingo organiseren we voor alle deelnemers nog een aparte verkleedwedstrijd (Niet verplicht!). Voor diegene die het meest origineel verkleed is, hebben we een mooie prijs! Dus, ga jij als je favoriete superheld, voetballer/ster of bijvoorbeeld filmpersonage? Hoe mooier je pak, hoe meer kans je maakt op een bijzondere prijs!

Voor wie is het bedoeld?

In principe voor al onze leden en alle leeftijden, maar ook supporters, bekenden en andere bezoekers van de Molenwei zijn van harte welkom!

Kan ik dan nog wat winnen?

Natuurlijk kun je wat winnen! We hebben dankzij enkele sponsoren erg mooie prijzen voor jong en oud . Deze sponsoren vindt je hieronder!

Nog vragen? Stuur een mail naar [email protected] of neem een kijkje op;

Graag zien we je op zaterdag 27 februari! :-)

spar-heerjansdam.png

De_ridder_full_color.jpgSportcentrumDordt.png