Start Crowdfunding-actie: Binnen 24 uur, voor Richard door het vuur!

3 april 2021 15:00

MdR

Zoals jullie allemaal weten, is onze hoffotograaf, keeperstrainer en grensrechter van het 1e elftal Richard de Valk getroffen door een herseninfarct.

Richard ligt nog steeds in het revalidatiecentrum Intermezzo in Rotterdam

Het revalidatieproces gaat langzaam maar gelukkig met kleine stapjes vooruit.

Via dit bericht willen we jullie vragen om Richard niet te vergeten. Om hem zo af en toe eens een kaartje te sturen of wellicht langs te gaan. Zowel de kaarten als het bezoek loopt via Cees de Valk, Joh. Postlaan 19, 2995 VH Heerjansdam.

Maar dit is niet het enige. Richard zorgt er al jaren voor dat er bij de thuiswedstrijden van Feyenoord in de Kuip een groot Heerjansdam-Feyenoord spandoek hangt. Komende zondag hangt dat spandoek - met dank aan Willem van Hanegem, de commerciële afdeling van Feyenoord en vooral de supportersclub van Feyenoord- op een nog prominentere plek dan voorheen! Namelijk: schuin achter het doel!

En niet alleen achter het doel, maar ook mét een doel! Het ziet er namelijk naar uit dat Richard een langdurig revalidatieproces tegemoet gaat. Om hem hierin te steunen starten we een actie om de juiste revalidatie hulpmiddelen voor hem te kunnen aanschaffen.

Hoe ziet de actie eruit?

Kijk voor meer info op de Crowdfunding pagina die we speciaal voor Richard hebben aangemaakt >> https://www.vvheerjansdam.nl/850/2/binnen-24-uur-voor-richard-door-het-vuur/

Hartelijk dank voor jullie bijdrage en fijne Paasdagen gewenst!

VV Heerjansdam

Lees meer over: