Terras Molenwei geopend: Rondje van “Rondje voor de Club” actie op te halen!

28 mei 2021 14:00

MdR

Voor wie het alweer vergeten is, afgelopen januarimaand organiseerde de vv Heerjansdam de succesvolle crowdfunding-actie “Rondje voor de Club”. Met deze supportactie werd maar liefst € 2.552,00 opgehaald voor de club!

Inmiddels zijn we gelukkig zo ver dat het terras geopend is, en dat de rondjes/donaties verzilverd kunnen worden!

Het terras van vv Heerjansdam is voorlopig iedere zaterdag tussen 12:00 & 18:00 uur geopend, waar je o.a. een koud glas pils kunt bestellen. Hou hierbij wel rekening met de nodige Corona-maatregelen. Deze zijn hier te lezen!

Nogmaals bedankt voor je support, en proost alvast op een gezellige & gezonde middag op de Molenwei!

De vv Heerjansdam

Het rondje kan aan de barzijde worden afgehaald, waar een aftekenlijst klaar ligt.

Nieuwsbericht Rondje voor de Club van afgelopen februari

Lees meer over: