Zaalvoetbal bij vv Heerjansdam, wie doet er mee?

15 juni 2021 21:45

Viktor Steijger, bestuurslid technische zaken bij VV Heerjansdam, gaf aan de KNVB een interview over zaalvoetbal als ondersteunende factor voor veldvoetbal.

“Het zit diep in onze visie”, zegt Viktor Steijger. Als bestuurslid technische zaken bij VV Heerjansdam maakt hij zich er sterk voor dat jeugdspelers naast veldvoetbal ook zaalvoetbal spelen. Afgelopen seizoen heeft de club vier O15 teams ingeschreven voor de zaalcompetitie. De spelers leren volgens Steijger in de zaal zowel in tactisch als in technisch opzicht belangrijke basisvaardigheden."

"Als veldvoetbalvereniging onderscheiden we ons in de (directe) regio omdat we als de enige ook zaalvoetbal aanbieden."

Lees het hele interview hier: https://www.knvb.nl/nieuws/assist-trainers/assist-trainers/63791/zaal-ondersteunt-veld-bij-heerjansdam

Speel jij in de jeugd van vv Heerjansdam en hebben jij en je team interesse in zaalvoetbal? Stuur dan een mailtje naar [email protected]. In overleg met de KNVB bekijken we dan of we in de nabije toekomst een regionale KNVB zaalcompetitie kunnen opzetten.