ZOMERSTOP OP DE MOLENWEI

18 juli 2021 9:00

MdR

Zomerstop op de Molenwei: “Leuke vooruitzichten en belangrijke data nieuwe voetbalseizoen”

Beste clubleden,

Met de afsluiting van de Regiocup en het EK en de start van de zomervakantieperiode van de jeugd, is ook het voetbalseizoen ’21-’22 ten einde.

Er liggen mooie momenten in het verschiet:

Enkele belangrijke data & agendapunten voor de start van het nieuwe seizoen:

1. Tijdens de zomerstop, vanaf 3 juli, is de kantine elke zaterdag geopend van 15.30 - 18.00 uur. Je bent van harte welkom om dan nog wat te komen drinken!
  2. Start voetbalclinic met Touzani op zaterdag 28 augustus (ochtend), zie https://www.vvheerjansdam.nl/1/760/nieuwe-datum-fc-straat-met-touzani-bij-vv-heerjansdam/
  3. Op veld 2 kan deze zomer worden doorgetraind (volgens schema en/of in fijn overleg met collega-trainers)
  4. Vooralsnog kan er vanaf 2 augustus weer informeel/officieus getraind worden op ons grote trainingsveld (veld 5)
  5. Maandag 30 augustus start officiële trainingen jeugd
  6. Vrijdag 3 september is er een spelregelavond voor scheidsrechters, trainers, spelers & andere belangstellenden o.l.v. KNVB-scheidsrechter Hugo Langendoen
  7. Vanaf zaterdag 4 september zijn er weer officiële KNVB-wedstrijden, voor de meesten bekercompetitie
  8. De KNVB-competitie start op zaterdag 25 september

Kan jij niet wachten tot de competitie- & bekerindelingen & bijbehorende wedstrijdprogramma zijn gepubliceerd? Neem dan een kijkje op de volgende link met alle info m.b.t. publicatiedata: https://www.voetbal.nl/nieuws/1722/belangrijke-data-richting-start-seizoen-202122

Aan de trainers,

Bereid je voor met de VTON app voor de oefenstof van jouw (nieuwe) team en leeftijdscategorie. Maak deze zomer een (nieuwe) groepsapp aan voor het delen van praktische informatie met ouders en spelers. Nadere informatie over richtlijnen voor oefenwedstrijden, teambuilding, gebruik van de VTON app volgen. Mocht je al vragen hebben, bel of app graag naar de staf coordinator binnen TZ, Tim Hulsman: 06-83084902.

Wij wensen jullie allen een fijne zomer en laten we hopen dat het nieuwe voetbalseizoen nu echt ongehinderd kan doorgaan met ons prachtige en leuke voetbalspelletje!

Tot eind augustus!

Hartelijke groet,

De organisatie van onze Ambitieuze familieclub

Lees meer over:
Activiteiten Molenwei Trainen Zomerstop