Heerjansdam 1 vervolgt voorbereiding + speelschema districtsbeker

31 juli 2021 20:30

Heerjansdam 1 start de voorbereiding (deel 2) a.s. zaterdag 7 augustus met een oefenwedstrijd tegen vv Rijsoord

Heerjansdam vervolgt voorbereiding + speelschema districtsbeker.

Na een onderbreking van drie weken vervolgt Heerjansdam de voorbereiding (blok 2) met een oefenwedstrijd tegen vv Rijsoord (hoofdklasse). A.s. zaterdag 7 augustus wordt er op de Molenwei om 15.00 u. afgetrapt en dat wordt dan de eerste thuiswedstrijd van Heerjansdam 1 sinds vorig jaar, 3 oktober.

De volgende oefenwedstrijd volgt al snel daarna, dinsdag 10 augustus Spijkenisse – Heerjansdam (19.30 u.).

Districtsbeker.

De poule-indeling en het speelschema voor de districtsbeker is bekend gemaakt door de KNVB. In poule 13 (Zuid 1) speelt Heerjansdam de volgende wedstrijden: zaterdag 4 september Heerjansdam – Beek Vooruit (17.00 u.) zaterdag 11 september Pelikaan – Heerjansdam (15.00 u.) en zaterdag 18 september EBOH – Heerjansdam (14.45 u.).