Tweetal vacatures voor nieuwe seizoen!

2 augustus 2021 12:45

MdR

Vrijwilligers zijn de kurk waarop onze mooie voetbalvereniging drijft, en vele handen maken licht werk!

Daarom zijn we voor het nieuwe seizoen op zoek naar sociale & betrokken mensen die een leuke & leerzame vrijwilligersfunctie binnen vv Heerjansdam willen uitoefenen.

Als vrijwilliger doe je niet alleen veel voor een ander, maar het kan ook bijzonder nuttig zijn voor je eigen vaardigheden en ontwikkeling. Wist je dat een vrijwilligersfunctie het altijd goed doet op een CV, en dat je binnen vv Heerjansdam nuttige contacten op kunt doen die je weer verder kunnen helpen in je priveleven.

Hieronder lees je meer over de aangeboden functies. Voor verdere leuke vacatures kun je ook een kijkje nemen op onze vacaturebank (onder Contact > Vacatures)

Wedstrijdsecretaris.jpg

Gezocht: Wedstrijdsecretaris

Heb jij de planning altijd op een rijtje, en vindt je het leuk om in het midden te staan van een gezellige & bruisende familieclub? Neem dan een kijkje naar de functie van wedstrijdsecretaris!

Als vrijwillig wedstrijdsecretaris ben je verantwoordelijk voor;

• Communicatie met de competitieafdeling van de KNVB
  • Afstemming wedstrijden met tegenstanders & eigen coördinatoren
  • Veld- en kleedkamerindeling rondmaken
  • Interne communicatie bij (late) wedstrijdwijzigingen (consul, kantine, scheidsrechters etc.)
  • Trainingsveldindeling en inschrijvingen richting nieuwe seizoen bijhouden

Dit klinkt misschien als een hele bak werk, maar in de praktijk gaan een heleboel taken vrij simpel te werk door het mooie CMS-systeem achter onze website.

Natuurlijk zorgen we voor een rustig inwerktraject, waarbij we gefaseerd de taken overdragen.

Geïnteresseerd? Neem contact op met Marten de Roest (tel. 06-51594895 of mail naar [email protected] )

Keuken.png

Gezocht: Chef Warme Kant* (m/v)

Zorg jij dat het vrijwillige keukenpersoneel en de gasten er altijd warmpjes bij zitten op de Molenwei? Meld je dan aan als Chef Warme Kant!

Als vrijwillig Chef Warme Kant ben je verantwoordelijk voor;

• Opzetten en bijhouden van het Teamdienstenrooster
  • Planning van vaste vrijwilligers voor de keukendiensten
  • Periodiek keukenoverleg inplannen voor bespreken voortgang & verbeteringen
  • Stimuleren van gezond(er) kantineaanbod

Deins jij niet terug van een uitdaging, en houd je van leuk, sociaal contact met andere vrijwilligers en de bezoekers van ons mooie sportpark. Meld je dan aan als Chef Warme Kant!

*Natuurlijk mag je zelf een betere werktitel uitzoeken, mocht je iets kunnen bedenken :)

Lees meer over:
Vacature keuken vrijwilligers wedstrijdsecretaris