Usportfor op de Molenwei!

23 augustus 2021 11:00

MdR

Maak jij straks eenvoudig een samenvatting van je gespeelde wedstrijd?

Vanaf het seizoen 2020/2021 doet het vernuftige camerasysteem van de Rotterdamse firma Usportfor zijn intrede op ons mooie sportpark de Molenwei. Misschien was het u al opgevallen, maar sinds begin van dit seizoen staat er een hypermoderne camera op het dak van de tribune, welke volledig automatisch de bal volgt tijdens het spel, en de video upload naar de server van Usportfor. Deze kunnen wij als vereniging vervolgens gebruiken om snel en eenvoudig een samenvatting van de wedstrijd te maken. Daarnaast biedt het systeem in deze vreemde Corona-tijden een middel om mensen toch te kunnen laten genieten van het voetbalspelletje op ons sportpark.

Daarnaast kun je de UsportFor app downloaden, om snel en makkelijk de Livestreams te volgen & terug te kijken! Klik op de afbeeldingen hieronder voor de apps op jouw smartphone/tablet.
iOS-Download-300x89.png

Google-Play-Download-300x90.png

Speel jij op het hoofdveld en wil je je wedstrijd opnemen?

Neem even contact op met Marten de Roest of Ron Bakker. De wedstrijd moet namelijk van tevoren ingepland worden in het dashboard van Usportfor. Zonder inplanning wordt de wedstrijd niet opgenomen.

Eenmaal opgenomen komt de wedstrijd in zijn geheel op het Dashboard van Usportfor te staan. Deze zal door (iemand van) het team zelf samengevat moeten worden!

Wil jij ook samenvattingen maken van je favoriete team?

Neem dan even contact op met Marten de Roest. Hij beheert de accounts waarmee je toegang krijgt tot de verschillende opgenomen wedstrijden.

Heb je al een account?

Via de website van Usportfor (https://www.usportfor.com) kun je inloggen in het Dashboard van Usportfor, waar je eenmaal ingelogd;

1. ⭐ Uw club
2. Opgenomen
3. Annoteer
een samenvatting van de gekozen wedstrijd kan maken!

Deze kan vervolgens - naar behoefte- geuploadt worden naar het YouTube-account van de voetbal.

Ook zijn er een drietal korte instructievideo's voor het gebruik van het Usportfor Dashboard. Bekijk deze op de volgende link >> https://www.usportfor.com/instructie-videos/

Met sportieve groet,

Het bestuur van vv Heerjansdam