Grote Club Actie komt er weer aan!

8 september 2021 11:45

MdR

Zaterdag 18 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. vv Heerjansdam doet ook weer mee, en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen! Door de lotenverkoop van onze jeugdleden zijn de afgelopen jaren mooie projecten gerealiseerd, denk hierbij aan de FIFA-hoek en panna-kooi “het Molenweitje”.

Promotieposter_GCA_comprim.png.jpg

Ook dit jaar willen we onszelf een mooi doel voor ogen stellen, namelijk de aanschaf van ;

1. Mooie trainingsmaterialen voor ons nieuw aan te leggen kunstgrasveld én
  2. In het nieuw steken van onze bevlogen jeugdtrainers!

Jouw trainer verdient toch ook een lekker warme en stormbestendige coachingjas, of een sportief en representatief trainingspak?

Kom in actie voor je cluppie!

Wist je dat van ieder lot wat je verkoopt € 2.40 ten goede komt aan  de v.v. Heerjansdam. De loten worden verkocht op basis van automatische incasso en ook kunnen de loten online besteld worden door in te loggen op onze eigen verenigingssite bij de Grote Clubactie (https://lot.clubactie.nl/lot/v.v.--heerjansdam/403433). Hierbij kun je als koper zelf de desbetreffende verkoper opzoeken/invoeren. Bij afschrijving wordt het lotnummer vermeld op het dagafschrift.

Loten verkoop je nu ook ONLINE!
:-)

Jeugdleden kunnen nu ook via een persoonlijke online pagina loten verkopen. Zo staat op de voorzijde van het verkoopboekje een online verkooplink en (persoonlijke) QR-code. Verkopers kunnen deze delen of kopers op afstand laten scannen met hun telefoon.

Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

Bij online verkoop ontvangt u direct de lotnummers per e-mail!

Uiteraard kunnen er ook contante loten worden besteld. Deze worden dan later via de betreffende verkoper, tegen contante betaling, afgeleverd.

QR-code van vv Heerjansdam
GetQrCodeForClub.png

Let op: dit is de QR-code naar de verenigingspagina van vv Heerjansdam (niet naar een persoonlijke verkooppagina)!

Kids-verkoopwedstrijd

Vanuit de Grote Clubactie worden ook de verkopers beloond wanneer zij veel loten weten te verkopen! Heb jij al 20 loten of meer verkocht dan ontvang je een 20-loten-waardebon. Met de waardebon krijg jij flinke korting op leuke dagjes uit, gratis entreekaartjes en leuke aanbiedingen bij het uitzoeken van een nieuwe sportoutfit.

Nog meer loten verkopen? Geef je op voor de Kids-verkoopwedstrijd, en maak kans op mooie prijzen!

De beste loten verkopers maken met de Kids-verkoopwedstrijd ook dit jaar weer kans op fantastische prijzen:

• Hoofdprijs: Nintendo Switch met jouw favoriete spel!
  • 2e prijs: Een fiets
  • 3e-40e: 4 entreekaarten Bobbejaanland
  • 41e-43e: 4 entreekaarten Attractiepark Slagharen
  • 66e-165e: Masita cadeaubon t.w.v. € 25,-

De verkopende jeugdleden kunnen zich inschrijven via Kids-website. Neem wel even de Actievoorwaarden door!

Let op! Inschrijven voor de Kids-verkoopwedstrijd is mogelijk vanaf zaterdag 18 september

Starten met verkoop!

De verkoopboekjes (met daarop ook de QR-codes) zijn vanaf zaterdag 18 september op te halen in de commissiekamer van vv Heerjansdam!

Om het voor alle leden aantrekkelijk te maken hebben wij besloten om evenals vorig jaar een staffel te maken waarbij elk lid zijn of haar zakgeld kan opvijzelen. Bekijk de staffel helemaal onderaan dit bericht.

Mochten jullie nog vragen hebben over de Grote Clubactie, neem even een kijkje op https://www.clubactie.nl/lotenverkopers/ voor Tips & Tricks, of schiet één van ons even aan op de voetbal!

Wij wensen jullie succes met de lotenverkoop! En denk eraan.... Zet hem op voor je club! :)

Cees de Valk, Marten de Roest & de Activiteitencommissie van

van 100 loten of meer

€  45,00