Start aanleg kunstgrasveld!

12 oktober 2021 9:30

MdR

De gemeente heeft ons bericht dat de aanleg van het kunstgrasveld (inclusief verlichting) op veld 2 op donderdag 14 oktober a.s. start.

Vanzelfsprekend is het bestuur erg blij dat het eindelijk zo ver is. Naar verwachting wordt het kunstgrasveld voor de kerst opgeleverd zodat we er met ingang van 2022 gebruik van kunnen maken.

Dit betekent dat we gedurende de periode van de aanleg van het kunstgrasveld slechts over drie wedstrijdvelden beschikken. Dit gegeven vormt een hele uitdaging voor de afdeling Wedstrijdzaken om alle thuiswedstrijden in te roosteren. We zullen indien nodig dan ook gebruik maken van het trainingsveld om wedstrijden af te werken. Vanwege de zwaardere belasting van de wedstrijdvelden en het trainingsveld in de komende maanden is de kans op afgelasting van wedstrijden bij slechte weersomstandigheden groter. Met het lonkend perspectief van een verlicht kunstgrasveld met ingang van januari a.s. rekent het bestuur graag op ieders begrip en medewerking voor het mogelijk tijdelijke ongemak dat kan ontstaan bij het plannen van wedstrijden.

Het Bestuur

Luchtfoto_Molenwei.jpg

Lees meer over:
gemeente kunstgras molenwei onderhoud wedstrijdvelden