Topscore met de Grote Clubactie!

8 december 2021 12:00

MdR

Dit jaar zijn er maar liefst 1140 loten verkocht door onze energieke jeugdleden*! Een supervet bedrag natuurlijk, waarmee we mooie, dikke (en dikverdiende!!) trainersjassen gaan aanschaffen voor ons enthousiaste trainersgilde!

Bijzonder is dat sinds de start van het online verkopen 2 jaar geleden, het aandeel hiervan steeds groter wordt! Het lijkt erop dat onze jeugdleden hiermee steeds makkelijker en sneller hun loten aan de man & vrouw brengen.

Papieren verkoopboekje: 295 aankopen gevonden met een totaal van 622 loten

Online: 208 aankopen gevonden met een totaal van 518 loten

Daarnaast natuurlijk extra hulde voor de teams die de meeste loten hebben verkocht! Als vereniging zijn we bijzonder verguld dat jullie zo je best hebben gedaan (en de trainers straks vast ook met hun nieuwe jassen)!

Eindstand_GCA_2021.PNG

VV Heerjansdam bedankt alle verkopers & wenst jullie succes met de trekking!

Trekking: vanaf donderdag 9 december om 09:00 uur kun jij checken of je een mooie prijs hebt gewonnen met één van je loten! Check hiervoor de volgende link: https://lotchecker.clubactie.nl/

*In 2020 werden er 1118 loten verkocht

Lees meer over:
activiteit grote club actie grote clubactie jeugd loten