Koninklijke onderscheiding Arie van den Berg

26 april 2022 16:00

MdR

Op 26 april 2022 is ons Lid van Verdienste Arie van den Berg benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

In een feestelijke ambiance is de bijbehorende medaille door burgemeester Hein van der Loo bij Arie opgespeld. Vanwege zijn vele verdiensten voor onze vereniging heeft het bestuur de voordracht van Arie voor een Koninklijke onderscheiding van harte ondersteund. Als speler en aanvoerder van ons 1e elftal op het hoogste niveau van het amateurvoetbal is Arie jarenlang een ambassadeur geweest voor onze club en ons dorp. Na zijn loopbaan als actief voetballer heeft Arie zich in vele uiteenlopende functies als vrijwilliger ingezet voor onze vereniging. Arie is gelet op zijn staat van dienst een van de cultuurdragers van onze ambitieuze familieclub. Het bestuur feliciteert Arie dan ook van harte met deze eervolle Koninklijke onderscheiding!

Bestuur v.v. Heerjansdam

Bron: https://www.ad.nl/dordrecht/zij-kregen-vandaag-een-koninklijke-onderscheiding-tijdens-de-lintjesregen~a7f871b8/

Lees meer over:
koninklijke onderscheiding molenwei vrijwilliger