IN MEMORIAM - Ben Post

3 oktober 2022 10:30

We ontvingen het trieste bericht dat ons erelid Ben Post op 89-jarige leeftijd is overleden.

Ben is decennialang aan de club verbonden geweest. Hij heeft zich daarbij zeer verdienstelijk gemaakt als vrijwilliger. Vele jaren is het volledige kantinebeheer bij Ben in vertrouwde handen geweest. Daarnaast heeft Ben samen met zijn vrouw Nel menig uurtje achter de bar gestaan. Ben deed het barkeeperswerk met veel vakmanschap en toewijding. Mede door zijn afnemende gezondheid was Ben de laatste tijd helaas niet meer in staat om de club te bezoeken. Het bestuur is Ben zeer erkentelijk voor zijn verdiensten voor onze club. Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

Het bestuur van v.v. Heerjansdam