KERSTQUIZ KOMT ER WEER AAN!

26 november 2022 12:15

Sinds 2019 is het met alle Corona-perikelen niet meer gelukt een echte Kerstquiz te organiseren.

Dit jaar gaat het echter weer gebeuren! We laten de kerstballen en de grijze massa weer kraken met de lastigste vragen onder leiding van quizmaster Wap Hoving! Gaat jullie team er met de eeuwige kennis en glorie vandoor, en pakken jullie de mooiste prijzen mee? Geef je dan snel op voor de enige echte Kerstquiz 2022 in de heerlijk gezellige kantine van vv Heerjansdam!

Opgeven via [email protected]

De Kerstquiz valt deels samen met de WK-wedstrijd om de 3e plaats, welke we integraal uit zullen zenden (inclusief vuvuzela's, geroeptoeter en ander trommelant), zodat de echte voetballiefhebber geen minuut van dit zandbak-WK hoeft te missen! Tijdens de 2e helft zal er tevens een overheerlijk en all-inclusive buffet klaar staan, zodat iedere deelnemer van de nodige breinkost voorzien zal zijn.

Kosten: €12,50 per persoon, inclusief buffet en te voldoen op de desbetreffende avond (zaterdag 17 december, knoop het tussen de oren!)
Aanvang: start buffet om 17:00 uur, start Kerstquiz na afloop WK-wedstrijd

Met hoogbegaafde groet,

De Activiteitencommissie van vv Heerjansdam

Kerstquiz_2022.jpg