IN MEMORIAM - Arie Baaijens

23 december 2022 17:00

We ontvingen het trieste bericht dat ons verenigingslid Arie Baaijens is overleden.

Arie is decennia lang lid van onze vereniging geweest. Tijdens het lidmaatschap is Arie bestuurslid geweest in de functie van secretaris binnen onze vereniging. Arie heeft ook mede een belangrijke rol gespeeld in het tot stand komen van ons complex op de Molenwei.

Arie zijn lidmaatschap liep parallel aan de verrichtingen van zijn beide zoons. Vanaf de prille jeugd heeft hij de voetballoopbaan van zijn zoons op de voet gevolgd.

Met het overlijden van Arie verliest de vereniging wederom een lid die de groenzwarte club jarenlang trouw is geweest. Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

Het bestuur van v.v. Heerjansdam