Zaterdag 11 februari noteren in agenda!

9 februari 2023 11:30

Beste leden en supporters van Heerjansdam, zoals u waarschijnlijk weet is ons eerste elftal naar de eerste plek gekropen, mede door het morsen van punten door Xerxes.

Hierdoor staat Xerxes op een tweede plaats met hetzelfde aantal punten maar wij hebben een wedstrijd minder gespeeld.

Dus…… zaterdag 11 februari zijn we met zijn allen op sportpark De Molenwei om ons vlaggenschip toe te juichen.

Leiders, trainers, jeugdleden en ouders komt allen en enthousiasmeer elkaar om ons team de welverdiende ruggensteun te geven!

Wij zeggen dan ook: Tot zaterdag om half drie op de Molenwei!