Zonnepanelen op de Molenwei

15 maart 2023 16:00

Aan alle leden,

Nadat de BALV positief is verlopen d.w.z. dat unaniem het voorstel voor plaatsing van zonnepanelen is aangenomen zijn we voortvarend aan de slag gegaan.

Wij kunnen jullie dan ook melden dat afgelopen  dinsdag 14 maart de overeenkomst tussen de VV Heerjansdam en Sunleaves is getekend.Medio april 2023 zullen er 140 zonnepanelen worden geplaatst. Niet alleen ons milieu is hierbij gebaat, ook de vereniging zal hier in de toekomst voordeel bij hebben. Heerjansdam zal op deze manier ook op het dak groener worden.

Lees meer over:
algemene ledenvergadering balv bestuur de groene club verduurzaming zonnepanelen