Team-informatie

35poster-seizoen_2022-2023-b.jpg35+ voetbal op VV Heerjansdam
We kunnen het niet blijven ontkennen. De herfst van onze carrière is aangebroken, maar we willen het spelletje nog niet opgeven. 35+ voetbal op VV Heerjansdam biedt dan een uitstekend alternatief om nog enkele seizoenen zonder problemen mee te kunnen: spelen op een half veld, 2 x 30 minuten, 7 tegen 7, plezier voorop maar met een gezonde overwinningsdrang. Logo_35_Greyhound12867.png

Wie?
35+ voetbal op VV Heerjansdam is een initiatief van talentvolle voetballers uit het verleden, die hun schoenen nog niet in de wilgen willen hangen. In september 2019 is er met volledige medewerking van de VV Heerjansdam een start gemaakt van deze 35+ afdeling. Er wordt gebruik gemaakt van de faciliteiten, voorzieningen en biljartlakens van de club aan de Molenwei.

We zijn allemaal van de generatie die is opgegroeid met modder, klei en her en der een plukje gras. Om die reden zijn wij dan ook van mening dat het spelletje hier op gespeeld hoort te worden: natuurgras. Dat maakt deze 35+ opzet uniek in de regio Drechtsteden. De speelperiode loopt gelijk met de reguliere KNVB amateurcompetitie van september t/m mei.

Wat?
Wedstrijden worden gespeeld op de zaterdagmiddag vanaf 15.00 uur en niet op doordeweekse avonden. Op deze manier heeft iedereen de ruimte om 's ochtends aan zijn verplichtingen te kunnen voldoen en 's middags de voetbalschoenen aan te trekken en zelf in beweging te komen. Bovendien biedt dit de mogelijkheid op de evenzo belangrijke 3e helft. Velden, kleedkamers en zelfs tenues worden door de vereniging beschikbaar gesteld.

Waar?
Lijkt dit je wat? Profiteer dan nu van een zeer aantrekkelijk contributietarief (je betaalt voor het volledige seizoen 2023-2024 een bedrag van € 90,-).

Word lid en schrijf jezelf en/of je teamleden in via https://www.vvheerjansdam.nl/501/lid-worden/

Mocht je eerst meer informatie wensen, dan kan dat via een mail naar [email protected]

of bezoek de Facebook-pagina https://www.facebook.com/35plusvoetbal/

logo.jpg