Heerjansdam verliest ook tweede bekerwedstrijd.

Kocatepe 1 (zon)

Mannen, 1, Groep 1 0039

23 augustus 2016 19:30

Voogt, M.J.

Heerjansdam verliest ook tweede bekerwedstrijd.

Heerjansdam speelde de 2e (poule)districtsbekerwedstrijd uit tegen Kocatepe (2e klasse zo) en verloor met 4-3. Het breekpunt in de wedstrijd voor Heerjansdam, lag misschien wel net na de rust. Bij een 1-2 stand kogelde Gert Jan Plaizier (na een prima aanval) de bal tegen de onderkant van de lat en twee minuten later scoorde Kocatepe de gelijkmaker.

De thuisclub kwam al snel op voorsprong door Baris Akdil, 1-0, maar vier minuten later schoot Ricardo van der Stoep, na een goed lopende aanval over rechts, beheerst de gelijkmaker binnen: 1-1. Voor de rust schoot Dennis Bergman Heerjansdam op voorsprong: 1-2.

In de 53e minuut werd het gelijk door Ahmed Akkoc: 2-2 en Yasin Soyturk scoorde in de 61e minuut 3-2.  Plaizier had voor de Dammers weer snel een passend antwoord: 3-3. Die stand kon Heerjansdam echter niet over de streep trekken want in de slotfase schoot invaller Nassim el Youzghi zijn ploeg naar de overwinning: 4-3.