Heerjansdam laat zich verrassen.

FC Rotterdam Oost 1

22 oktober 2016 14:30

Heerjansdam speelde op de Molenwei een oefenwedstrijd tegen FC Rotterdam-Oost (een gelegenheidsteam van spelers die in ‘Oost’ wonen en lid zijn van verschillende clubs, zoals VVOR, Xerxes DZB, Alexandra’66 enz.) en de Dammers lieten zich lelijk verrassen: 1-3.

Heerjansdam kreeg voor de rust een aantal behoorlijke kansen. Paul Scheurwater kopte, na een vrijs trap van Dennis Bergman, rakelings naast het doel, Jelmer Nugteren kwam zelf in goede positie en gaf de bal toch (te hard) af op een medespeler en Ronald Ouwens zag net voor rust keeper Jamie Huigen redden Daarvoor kreeg Mo Zahir een redelijke kans , maar hij zocht het doel te hoog.

Na de rust moest Heerjansdam-keeper Sander Schreuder goed in actie komen toen Darrell Sno op links ver door mocht komen en via de doelman in het zijnet schoot. Na een uur spelen werd het 1-0 door Jordi Dekker, die uit een vrije trap raak schoot. Niet veel later schoot Louis Salacroup, na een prima actie, tegen de lat.

In de slotfase scoorde FC Rotterdam-Oost plotseling (tot eigen verwondering?) drie keer. Kevin Angel 1-1, Cristiaan Sprangelmeijer 1-2 en Sjors de Vogel 1-3.