Heerjansdam wint ook in Spanje.

Hooglanderveen 1

14 januari 2017 14:30

De oefenwedstrijd, die Heerjansdam tijdens een trainingskamp speelde in Marbella, was tegen een Nederlandse tegenstander, Hooglanderveen (een plaats net boven Amersfoort) en die ploeg speelt in de 2e klasse zondag.

Heerjansdam pakte direct het initiatief en kwam op voorsprong door Boy Stoops, die goed voorbereidend werk van Jelmer Nugteren en Vincent afwerkte: 1-0. De gelijkmaker, net voor de rust, viel eigenlijk onverwacht (counter).

Na de rust was Jordi Dekker de enige die het net nog wist te vinden. Hij was attent toen Stoops prima doorzette, nadat Koen Botterhuis een goede aanval had opgezet: 2-1.

Daar bleef het bij in deze nuttige wedstrijd, die gespeeld werd onder schitterende omstandigheden. Zonnig en 22 graden Celsius.