Deltasport en Heerjansdam in evenwicht.

Delta Sport 1

29 augustus 2017 20:00

Heerjansdam speelde in Vlaardingen tegen Deltasport, ook competitietegenstander het nieuwe seizoen. Na de snelle 1-0 voor de thuisclub eindigde deze oefenwedstrijd in 1-1. Deltasport trok direct het initiatief naar zich toe en kwam al snel op voorsprong door Steve Kot 1-0. Na een half uur spelen kwam Heerjansdam wat beter in de wedstrijd, zonder echte kansen.

Na de rust gingen de Dammers steeds beter spelen en Deltasport raakte van slag. Na een klein uur spelen werd het verdiend gelijk, toen een voorzet van Lars Brinkman via een Vlaardingens been, in het doel verdween: 1-1. Heerjansdam voerde de druk nog verder op en het was alleen maar aan de doelman van Deltasport te danken dat Heerjansdam niet won.