Heerjansdam verliest van TOGB.

TOGB 1

12 september 2017 20:00

Heerjansdam speelde dinsdagavond een oefenwedstrijd tegen TOGB (2e klasse zo.) en liep tegen een forse nederlaag op: 4-1. De thuisclub was veel agressiever en de 1-0 (24e minuut) van Bagcan was eigenlijk een logisch gevolg. Snel daarna gevolgd door een makkelijk gegeven strafschop, die benut werd door Fissoune: 2-0. Vlak voor de rust werd het zelfs 3-0 door Assiah, die uit een vrije trap raak schoot.

Na de rust trok Heerjansdam het initiatief naar zich toe en zat veel beter in de wedstrijd. Ronald Ouwens scoorde al snel: 3-1, na een prima aanval. De Dammers voerden de druk nog wat op, maar TOGB ‘stond goed’, zowel verdedigend als aanvallend. Lars Brinkman leek een kwartier voor tijd op weg naar een tweede doelpunt voor Heerjansdam. In kansrijke positie kreeg hij de bal niet goed mee en een minuut later lag de bal er aan de andere kant wel in. Lems scoorde de 4-1, na goed voorbereidend werk van Fissoune.