Heerjansdam scoort er lustig op los bij sv Poortugaal

Poortugaal 1

20 november 2018 20:30

Volop goals bij sv Poortugaal – Heerjansdam.

Heerjansdam speelde dinsdagavond en oefenwedstrijd bij sv Poortugaal en beide 1e klassers maakten er een doelpuntrijke wedstrijd van: 3-6. Heerjansdam acteerde vooral voor de rust sterk, want met een 0-5 stand werd de warme kleedkamer opgezocht.

En bij die vele goals zaten een paar ‘beauty’s. De 0-1 en 0-2 van Thomas Oomsen zaten er (van afstand) goed in en ook de 0-3 van Ronald Ouwens, hij nam een crosspass van Jelmer Nugteren direct op zijn schoen en de bal vloog steenhard in het doel. Ook de 0-4 werd door Ouwens gescoord, na goed werk van Justin Snijders. Nugteren zorgde met een schitterend afstandsschot voor de 0-5.

Na de rust was het allemaal wat minder en de thuisclub kwam binnen een kwartier spelen terug tot 2-5. Daarna schoot Snijders de 2-6 in en was het laatste woord aan sv Poortugaal, 3-6 in de 80e min.