Heerjansdam niet bij de toppers in de zaal

ASWH Topzaalvoetbaltoernooi Heerjansdam 1

28 december 2018 18:00

Heerjansdam niet bij de toppers in de zaal.

Heerjansdam 1 speelde vrijdag weer mee met het ASWH / Topzaalvoetbaltoernooi (Joop Valk-Cup) in de Ridderhal (HI Ambacht) en kwam matig voor de dag, met een 7e plaats.

Er deden, zoals altijd, acht clubs aan mee, verdeeld over Poule A en Poule B, waar Heerjansdam in uitkwam tegen de volgende clubs:

1e wedstrijd: Heerjansdam – Smitshoek: 1-8. Smitshoek was veel beter en benutte bijna elke kans. Nick van Opzeeland scoorde voor Heerjansdam.

2e wedstrijd: Heerjansdam – Pelikaan 2-3. Pelikaan was doeltreffend in de omschakeling en na de 0-2 liepen de Dammers achter de feiten aan. Goals: Lukas Valster en Justin Snijders.

3e wedstrijd: Heerjansdam – Barendrecht 1-2. Weinig krachtsverschil. Lukas Valster scoorde.

Barendrecht poulewinnaar (B) (3-9)  Smitshoek 2e (3-6).

Poule A, met een erg opvallende uitslag: IFC-ASWH 6-1. Toch werd ASWH poulewinnaar, met als goede tweede VVGZ. Dat via een gewonnen kruisfinale tegen Smitshoek, de finale haalde.

Finale: ASWH – VVGZ 1-0.   3e/4e plaats Smitshoek-Barendrecht 4-1.    5e/6e plaats  Pelikaan-IFC 1-3                 7e/8e Heerjansdam-Groote Lindt 4-3, met doelpunten van Youri van Noort (2) Lukas Valster en Justin Snijders.

Voor Heerjansdam kwamen de volgende spelers in actie: Yoël van Dalen, Sander Schreuder, Claudio Barros, Lukas Valster, Youri van Noort, Justin Snijders, Michel Groenenboom en Nick van Opzeeland.