Verdiende overwinning RVVH.

RVVH 1

5 februari 2019 20:00

Verdiende overwinning RVVH.

In de oefenwedstrijd die Heerjansdam bij RVVH speelde, bleek dat de thuisclub veel scherper was dan het lankmoedig spelende Heerjansdam. Zeker voor de rust. En een logisch gevolg daarvan was, een 4-1 overwinning voor de ploeg uit Ridderkerk.

In de 19e minuut werd het 1-0 door Brandon Könemann en nadat keeper Yoël van Dalen eerst nog een paar keer moest redden, scoorde dezelfde speler in de 36e minuut 2-0. Na de rust ging het een tijdje beter met de Dammers en Jeroen de Vries knalde in de 50e minuut de 2-1 binnen. Toen het in de 66e minuut plotseling 3-1 werd (Christiaan Sprangemeijer) was het wel gespeeld, al scoorde Mahmut Sönmez nog een keer: 4-1.