Heerjansdam 1 - SC Feyenoord 1

SC Feyenoord 1

17 augustus 2019 15:00

Heerjansdam – SC Feyenoord: 20 minuten waterballet.

De oefenwedstrijd die Heerjansdam op de Molenwei tegen SC Feyenoord speelde, duurde slechts twintig minuten (stand was 0-2). Hevige regenval zette flinke plassen op de (natuur) grasmat, die door de voortdurende regen, steeds groter werden. Eén ding was in die miniwedstrijd duidelijk: de technisch vaardige gasten konden en gingen goed om met de lastige omstandigheden.

Sanzio Diterich scoorde in de 3e minuut 0-1 (afstandsschot) en de 0-2 (18e minuut) kwam van de voet van Junior Obiku. Net voor het staken van de wedstrijd leek Luc Delmee de 1-2 te gaan scoren. Zijn schot (na een goede aanval via o.a. Jelmer Nugteren) ging maar net naast het doel.