Oefenen tegen Feyenoord

Feyenoord F1

10 mei 2014 9:45

J. Vermeer

Afgelopen zaterdag speelden de E1 en de E2 tegen de F1 en 2 van Sportclub Feyenoord.

Ondanks de regen waren vele Heerjansdammers gekomen om deze wedstrijden te zien.

De trainers hadden onderling besloten om twee keer een kwartier te spelen , en dan te gaan rusten om vervolgens nog twee keer een kwartier tegen het andere elftal te spelen. Op
verzoek van Feyenoord speelden de elftallen met 8 tegen 8. In de praktijk vertaalde zich dit in opstellingen van 3-1-3.

Er liep dus een echte spelbepaler tussen de voorste en achterste linie. Ondanks het soms duidelijke krachtsverschil gaven de jongens van Heerjansdam prima partij, en in een sportieve sfeer werd het een leuke leerzame ochtend.