Veel goals bij Heerjansdam 1 - Groote Lindt 1.

Groote Lindt 1

12 augustus 2014 19:30

Een doelpuntrijke wedstrijd (dinsdagavond op de Molenwei) werd de oefenwedstrijd tussen Heerjansdam en Groote Lindt (3e klasse) 8-2. Heerjansdam ging gretig van start en scoorde binnen 25 minuten vier keer tegen een positief ingestelde tegenstander. Denzel dos Santos strafte na zeven minuten al een verdedigingsfout bekwaam af (1-0) en was even later weer succesvol na een voorzet van Gert Jan Plaizier, 2-0.

Umut Takac zag vijf minuten later Dennis Bergman niet over het hoofd bij de tweede paal en die schoot de 3-0 binnen. In de 24e minuut voegde de opgekomen linkervleugelverdediger Ozan Cimen zich bij de doelpuntenmakers door keeper Klootwijk in de korte hoek te passeren: 4-0.

Heerjansdam werd daarna gemakzuchtig en Michael Slingerland strafte dat twee keer genadeloos af. In de 26e minuut scoorde hij 4-1 en vlak voor de rust, via een fraaie lob, scoorde Slingerland 4-2. Na de rust duurde het een klein kwartier voordat het bij de thuisclub weer ging lopen.

Mark Fierinck zag een kopbal met een boog in de bovenhoek verdwijnen (5-2) en Dos Santos schoot, via de doelman, 6-2 binnen. Een aantal minuten later volgde (na een prima aanval) de 7-2, die door de goed bijgesloten Rob Plaizier gescoord werd. Het laatste doelpunt werd gescoord door Dennis Bergman, na een schitterende lob: 8-2.