Heerjansdam nu wel op schot

Madense Boys 1

16 augustus 2014 17:00

Ruim een week geleden speelde Heerjansdam een oefenwedstrijd tegen Sparta (A.V.) en toen was de kop boven dat verslag dat de Dammers te weinig scoorden. Nu, twee wedstrijden verder, werd er maar liefst 14 keer gescoord. De ‘dinsdagavondwedstrijd’ vorige week tegen Groote Lindt, werd met 8-2 gewonnen en zaterdag (op veld 4) tegen Madese Boys (2e klas zondag) werd het 6-1.

Het werd in de 3e minuut al 1-0 door Gelli Koy en nadat Amir Alisic de lat had geraakt scoorde Denzel dos Santos 2-0. Dezelfde speler zorgde, net voor de rust, ook nog voor 3-0.
Na de rust was het de ploeg uit Made die al snel het net vond, na een goede kopbal: 3-1. De gasten uit Brabant leken wat beter in de wedstrijd te komen, maar de thuisclub herpakte zich weer. Na een prima aanval bediende Gert Jan Plaizier Indomar Valentijn, die prachtig afwerkte: 4-1.

In de slotfase sloeg Heerjansdam nog twee keer toe, eerst weer door de snelle, behendige dos Santos (5-1) en vlak voor tijd kopte Mike Sloof de 6-1 binnen, na een vrije trap van Bryan Pereira.

Aanvangstijd bekerwedstrijd gewijzigd.

A.s. zaterdag 23 augustus beginnen de poulewedstrijden voor de KNVB-districtsbeker. Heerjansdam speelt uit in Kaatsheuvel tegen DESK om 14.30 u. (i.p.v. 17.00 u.)
Dinsdag 26 augustus volgt de uitwedstijd tegen Rijsoord, om 20.00 u. ook voor de districtsbeker.