Heerjansdam wint bij Spartaan '20.

spartaan'20 1

15 september 2020 20:15

Prima overwinning Heerjansdam bij Spartaan ’20.

Heerjansdam speelde dinsdagavond een oefenwedstrijd bij en tegen Spartaan’20 (1e klasse) en won knap, met 0-3. De eerste kans van de wedstrijd was voor Ronald Ouwens die doelman tot een goede redding dwong en ook Mathijn Valster stelde de doelman op de proef.

De thuisclub kreeg ook een paar kansen, maar keeper Oscar Roos was attent en greep goed in.

Na de rust voerde Heerjansdam de druk op en (weer) de doelman van Spartaan ’20 redde fantastisch, na een kopbal van Mike Sloof. In de 52e minuut schoot Luc Delmee hard en bekeken raak: 0-1. Daarna werd de thuisclub twee keer dreigend en gevaarlijk en dwong keeper Roos tot prima reddingen.

In de slotfase schoot Delmee zijn ploeg op 0-2, na een schitterende aanval en vlak voor tijd kopte Jelmer Nugteren (hoekschop Antonio Illic) de 0-3 in de kruising.