Heerjansdam door in de KNVB – beker

Mannen, 1, Groep 1 L08

30 augustus 2014 14:30

Jobse, M.

Zonder zelf de 3e poulewedstrijd voor de districtsbeker te spelen, plaatste Heerjansdam zich voor de volgende ronde. Zaterdag keurde de scheidsrechter het hoofdveld (na een herkeuring om 14.15 u.) van de Molenwei af, na de overvloedige regenval van rond het middaguur.

Heerjansdam moest tegen VVA’ 71 (hoofdklasse) en de ploeg van trainer Johan de Man (ex-speler van GVVV) maakte de reis vanuit Achterberg / Rhenen voor niets, want zijn ploeg was al aanwezig in Heerjansdam.

Omdat Rijsoord later die middag (op kunstgras) met 3-0 van DESK won kon Heerjansdam (met 4 punten uit 2 wedstrijden) niet meer ingehaald worden door de ploeg uit Kaatsheuvel en Rijsoord (de eerste twee clubs plaatsen zich voor de volgende ronde) Want de Dammers hadden eerder die week (op dinsdag) knap gewonnen van ‘de Kraaien’.

De stand in de beker tref je op deze link.