Spijkenisse 1 - Heerjansdam 1

Spijkenisse 1

10 augustus 2021 19:30

Sterke start Spijkenisse te veel voor Heerjansdam.

Heerjansdam speelde dinsdagavond bij en tegen Spijkenisse (hoofdklasse) en verloor met 3-1. Dat kwam vooral door de sterke start van de thuisclub. Binnen een half uur spelen schoot Spijkenisse drie keer raak: 1-0 (14) v/d. Pluijm, 2-0 (19) Gret, 3-0 (27) Bourgonje. Antonio Ilic scoorde net voor de rust tegen: 3-1.

Dat doelpunt van Heerjansdam gaf vertrouwen en na de rust was het een heel ander spelbeeld. Heerjansdam beet veel feller van zich af, domineerde toen de wedstrijd en kreeg een handvol goede kansen. Keeper Ozrak was echter goed bij de les. Spijkenisse kreeg ook nog wat mogelijkheden, maar scoren deden beide ploegen na de rust niet meer.