PSV Poortugaal 1 - Heerjansdam 1

PSV Poortugaal 1

Luc Delmee (schot)

31 augustus 2021 20:15

Heerjansdam onderuit bij Poortugaal.

Heerjansdam speelde dinsdagavond een oefenwedstrijd bij en tegen Poortugaal (hoofdklasse) en verloor, in een heel matige wedstrijd, met 3-2. Al was het begin van de wedstrijd nog wel aardig. Voor de rust kregen beide ploegen wat kansen, Shedwin Martina dook al snel voor de doelman van de thuisclub op, die echter redde. Even later toch 0-1 door Luc Delmee, die een voorzet van Amine Amghar afwerkte.

Aan de andere kant moest keeper Oscar Roos de thuisclub van de gelijkmaker afhouden (14e minuut). Daarna zakte het niveau, van beide ploegen en de arbiter van dienst had ook al niet zijn beste dag.

Na de rust sloeg de thuisclub binnen zes minuten twee keer toe, 1-1 (49e minuut) 2-1 (51) en een kwartier volgde ook de 3-1, al leek dat verdacht veel op buitenspel. In de slotfase scoorde Heerjansdam via een omstreden penalty 3-2 (die door Nathan Bernadina werd benut).