VVGZ E3 - Heerjansdam E2

Heerjansdam JO11-2

E-pupillen zaterdag, E2, 2e klasse E30

20 september 2014 9:45

Vandaag speelde E2 uit tegen VVGZ E3 de tweede competitiewedstrijd, na vorige week de overwinning in de laatste minuut te hebben weggegeven waren we erop gebrand om vandaag een goed resultaat te halen. We begonnen de wedstrijd sterk en agressief en mede daardoor kwamen we door doelpunten van Shedwin op een 2-0 voorsprong, VVGZ kwam echter steeds beter in de wedstrijd maar door goed keeperswerk van Menno gingen we met een voorsprong de rust in.

In de tweede helft begon VVGZ  zeer sterk, het combineerde sterk en maakt al snel de 2-1, hierna lukte er niets meer bij Heerjansdam en door slecht uitverdedigen stond ineens de 2-2 op het scorebord. Er waren nog over en weer wat kansen met net zoals in de eerste helft een hoofdrol voor Menno die een aantal goede reddingen verrichtte. De thuisploeg bleef ons vastzetten op eigen helft en na een foutje in de verdediging scoorden zij net voor tijd de 3-2.