1ste competitie wedstrijd H'dam D1

Heerjansdam JO13-1

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse D24

13 september 2014 9:00

Zaterdag 13/09, op het programma Papendrecht D2 - Heerjansdam D1, de eerste competitie wedstrijd gaat van start om 09.00 uur op een nog vochtige grasmat maar met een zonnetje erbij is het prima weer om een lekker wedstrijdje te voetballen.
Met Tim van Engelenburg op de voorstopper positie en Carlos in de spits beginnen we aan deze wedstrijd niet wetende hoe sterk de tegenstander is. Het strijdplan pakt goed uit want Tim zorgt in de eerste 15 minuten voor de 1-0 en de 2-0 door van achteruit mee op te stomen richting goal van de tegenstander. Keeper Raymond had een redelijk rustige eerste helft maar ziet wel een schot buitenkant paal belanden. Op slag van rust stuurt Mike, Carlos in de diepte en Carlos rond koel af alleen voor de keeper, zo gaan we comfortabel de rust in met 3-0 op het scorebord.
Na rust pakken we de draad op en Mike rond een afgeslagen bal in de 16-meter koelbloedig af, 4-0, geen vuiltje aan de lucht zou je denken. Echter gaan na de 4-0 teveel spelers te ver naar voren en uit positie lopen waardoor Papendrecht met gevaarlijke counters 2x doel treft, 4-2...het zal toch niet he.
Maar na wat aanwijzingen vanaf de kant zetten we het achterin weer redelijk op zijn plek en na een vrije trap van Tim van E. weet Mike er 5-2 van te maken.
Al met al een goed van begin van de competitie met 3 punten op zak, op naar de volgende 3 punten.