E2 haalt uit tegen ASWH

E-pupillen zaterdag, E2, 2e klasse E30

4 oktober 2014 12:30

R. Dissel

Vandaag speelden we de thuiswedstrijd tegen ASWH E4, we konden allemaal eerst goed uitslapen omdat de wedstrijd pas om 12.30 uur zou beginnen. Het was een prachtige dag met zomerse temperaturen en ook de spelers waren vol vertrouwen dus er kon eigenlijk niets mis gaan.

De eerste vijf minuten gingen gelijk op maar daarna scoorde Raoul kort achter elkaar twee keer,de 3-0 werd gemaakt door Xander na een goede solo van Raoul.Hierna was het de beurt aan onze "debutant" Kelvin die 4-0 maakte waarna Xander voor de 5-0 tekende na een goede dieptepass van onze keeper Menno. Na een prachtig afstandsschot van Miles werd het 6-0, Xander bepaalde hierna de ruststand op 7-0 na een goede combinatie tussen Kelvin en Raoul.

in de tweede helft gingen we vrolijk verder en nadat Kelvin eerst op de paal had geschoten kon hij voor de 8-0 zorgen na goed verdedigend werk van Coen en Noaz. De 9-0 kwam op naam van Ramon die zijn allereerste doelpunt maakte

Hierna verslapten we even waardoor ASWH kon tegenscoren,we waren hierdoor gelijk weer bij de les en na goed samenspel tussen Noaz en Kelvin kon Xander zijn vierde doelpunt van de wedstrijd scoren. Miles zorgde voor de 11-1 met weer een geweldig afstandsschot, Raoul maakte de 12-1 en Jur scoorde aansluitend de dertiende. In de laatste minuut scoorde Raoul ook nog zijn vierde doelpunt van de wedstrijd waardoor de einduitslag 14-1 werd.

Een leuke wedstrid om naar te kijken met een uitstekend spelend Heerjansdam dat elke wedstrijd beter wordt! Gefeliciteerd met de mooie overwinning.