3e overwinning op rij voor de JO11-1

Reeweg 75 B
3342AA
HENDRIK-IDO-AMBACHT
tel. 078-6813552 (Hoofdkantine di-vr-zo)

Zaterdagmiddag om 12:30 stond ASWH JO11-2 op het programma voor onze JO11-1.
Eerder dit seizoen was er een 7-5 overwinning van Heerjansdam tegen dit ASWH team. Zou dit een voorbode zijn om de 3e overwinning in deze periode binnen te slepen?

Tijdens de warming-up werd al snel duidelijk dat het veld er behoorlijk beroerd bij lag. Dit was duidelijk merkbaar tijdens de wedstrijd waarbij de bal moeilijk te controleren leek, hier had ASWH natuurlijk ook last van. Ondanks het moeilijk te bespelen veld konden er diverse mooie aanvallen worden opgezet waarbij er gescoord werd door Akram 2x, Dominique en Senna 1x en een hattrick voor Jens.  Daarnaast waren er nog scoringskansen voor Roos , Milay en Dominique welke helaas door de keeper van ASWH werden gestopt. ASWH kwam ook tot scoren vanuit een mooie aanval en Heerjansdam hielp nog een handje door een eigen doelpunt te scoren. Mede dankzij het verdedigend werk van Sem , Mathias, Bas en Sebastiaan en het keeperswerk van Dean kon ASWH niet tot meer doelpunten komen en is er met een eindstand van 7-2 de 3e overwinning op rij verzilvert door de JO11-1.

Een samenvatting van deze wedstrijd is te zien via: Video JO11-1 vs ASWH JO11-2

Volgende week staat medekoploper Wieldrecht op het programma, hier heeft de JO11-1 eerder met 3-1 van verloren dus wordt dit bij voorbaat al een interessante wedstrijd.