Ruime overwinning voor E2

Heerjansdam JO11-2

E-pupillen zaterdag, E2, 2e klasse E30

22 november 2014 8:30

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen ASWH op het programma dus vertrokken we om 07.30 uur richting Hendrik Ido Ambacht. Na een goede warming up begonnen we erg sterk aan de wedstrijd, we zetten de tegenstander gelijk onder druk en al binnen een paar minuten schoot Xander de 1-0 binnen. Kort hierna veroverde Jur de bal en na een goede pass was de tegenstander zo in verwarring dat een verdediger in eigen doel schoot. Na een corner sloeg een tegenstander de bal uit het doel en Xander wist wel raad met de penalty, 3-0. E2 speelde in deze fase van de wedstrijd heel goed samen en na een goede pass van Kelvin kon Xander de 4-0 binnen schieten.

Het vijfde doelpunt werd gescoord door Kelvin en de zesde kwam op naam van Jur, de 7-0 kwam voort uit een dubbele één twee tussen Raoul en Kelvin die beheerst afrondde. Hierna was het Raoul die na goed voorbereidend werk van Kelvin voor 8-0 zorgde, bij het negende doelpunt was de complete aanval betrokken waarna Raoul het laatste tikje gaf, een mooi staaltje van elkaar de bal gunnen en oog voor elkaar hebben!

In de tweede helft begon ASWH sterk en hadden de verdedigers Noaz, Ramon en Coen het even lastig, ASWH scoorde snel tegen maar mede door een paar goede reddingen van Menno hielden we het bij één tegentreffer. We speelden ons al snel onder de druk uit en na een schot op de paal van Raoul en een aantal corners schoot Kelvin de 10-1 binnen waarna Raoul de elfde maakte. Hierna vond Miles het ook nog even tijd om zijn visitekaartje af te geven want met een schitterende lob over de keeper maakte hij eerst 12-1 waarna hij in de laatste minuut nog een keer uithaalde en zodoende de einduitslag op 13-1 bepaalde.

Met nog twee wedstrijden te gaan is het ongekend spannend, E2 heeft één punt achterstand op de koploper en dat wordt de topper volgende week. De tegenstander is dan IFC E2, de wedstrijd wordt gespeeld in Hendrik Ido Ambacht en begint om 10.15 uur.