Mooie overwinning van F2!

Heerjansdam JO9-2

IFC F3

F-pupillen zaterdag, F2, 4e klasse 4.21

12 september 2015 10:15

Renes, B.

Opstelling

14-0 ! Wat een fantastische uitslag! De jongens van F2 hebben dan ook enorm goed hun best gedaan afgelopen zaterdag.

Vanaf de 1e minuut was het al raak door een mooie voorzet van Bink naar Boaz, gevolgd door Boaz die nogmaals scoorde in de 2e minuut!
De 3e minuut via een mooie voorzet van Roan naar Bink die genadeloos in schoot. In de 5e minuut scoorde Delano nadat Bink een mooie pass had gegeven en in de 6e minuut dezelfde combinatie! In de 7e minuut scoorde Luuk een mooi doelpunt via een voorzet van Bink.
Ook Roan was in topvorm deze wedstrijd en gaf Luuk in de 10e minuut weer de kans om te scoren en deed dit dan ook vol overgave! In de 16e minuut vind Roan dat het tijd wordt om ook maar eens te scoren en maakt er een mooie 8-0 van. In de 20e minuut schiet Arda een mooie pass naar Bink die daar wel raad mee weet en er 9-0 van maakt om vervolgens in de 22e en 26e minuut nogmaals te scoren. De 33e en 35e minuut waren voor Luuk, die twee prachtige actie's  maakte en scoorde. Na een mooie voorzet van Boaz besloot Arda de wedstrijd af te ronden met een score van 14-0 !
De jongens hebben erg goed samen gespeeld en zich volledig ingezet, ook Jules Duke Arda en Roan hebben er voor gezorgd dat de tegenpartij niet kon scoren en super goed verdedigd! Kyan had deze wedstrijd niet heel veel te doen maar wat er voorbij kwam heeft hij super op gereageerd, ook bij de penalty's heeft hij super goed gekeept!
Luuk, Arda, en Kyan hebben gescoord bij het penalty's schieten.

Ga zo door jongens, jullie doen het super!