Heerjansdam F2 wint 17 okt van IFC F3 maar veliest 24 okt tegen VVGZ F3

Heerjansdam JO9-2

F-pupillen zaterdag, F2, 4e klasse 4.21

17 oktober 2015 8:45

We begonnen 17 okt. weer vroeg tegen IFC. We moesten even wakker worden, maar in de loop van de wedstrijd ging het steeds beter. Luuk heeft twee prachtige goals gescoord waarvan 1 met behulp van Arda en de andere van een behoorlijke afstand met een mooie boog! Delano heeft er ook twee gemaakt waarvan 1 dmv een penalty die hij keurig in schoot! Arda scoorde via Bink en daarna scoorde Bink zelf ook nog een mooie goal. De jongens hebben deze wedstrijd goed gevoetbald!

Afgelopen zaterdag hadden we het wat moeilijker, we moesten, gelukkig niet voor de competitie, tegen VVGZ F3. Heerjansdam had het zwaar, de jongens van VVGZ waren duidelijk sterker en hadden goede technieken in huis. Maar de spelers van F2 hebben geknokt en Boaz maakte een mooie verdiende goal! Ze konden met opgeheven hoofd het veld verlaten!