Heerjansdam scoort niet tegen Slikkerveer.

Slikkerveer 1

1 maart 2016 20:00

Heerjansdam scoort niet tegen Slikkerveer.

Heerjansdam speelde dinsdagavond een oefenwedstrijd bij een tegen Slikkerveer (2e klasse) en verloor met 1-0. Jammer, want kansen kreeg de ploeg van trainer Fop Gouman wel degelijk. Het ergste was echter de blessure die Richard Clement op liep, na een harde overtreding op de ex-speler van Slikkerveer.

Heerjansdam startte goed, met kansjes voor Jelmer Nugteren en Rafiek Casteleins, die jammerlijk de juiste richting mistten. Keeper Sander Schreuder moest in de 20e minuut ingrijpen om de thuisclub van een doelpunt te houden, dat er zes minuten later toch kwam: 1-0.

Na de rust was Heerjansdam wat feller en kreeg via Casteleins en Dennis Bergman kans op de verdiende gelijkmaker, waar ook Thomas Oomsen dichtbij was. Met een afstandsschot in de korte hoek, maar de doelman liet zich niet verrassen. Slikkerveer kreeg in de slotfase twee kansjes, maar gescoord werd er niet meer. En dus is het afwachten hoe ernstig de knieblessure van Clement is, het lijkt er (waarschijnlijk) op dat hij de belangrijke wedstrijd van a.s. zaterdag tegen Zuidland niet kan spelen.