Technische coördinatie selectie

De technische commissie maakt het beleid op voetbaltechnisch gebied voor de gehele vereniging. De technische commissie legt verantwoording af aan het bestuur. De technische commissie voert het beleid uit, stelt regels op en communiceert en coördineert binnen de vereniging de voetbaltechnische zaken en neemt initiatief om deze te verbeteren en te optimaliseren.

Verantwoordelijkheden en bevoegdheden.

De technische commissie heeft handelingsvrijheid binnen het gestelde in het beleidsplan. De technische commissie houdt het bestuur van alle relevante ontwikkelingen op de hoogte en rapporteert in de maandelijkse vergadering. Te nemen beslissingen ten aanzien van personen en/of goederen zullen worden voorgelegd aan het bestuur. De technische commissie is volledig verantwoordelijk en bevoegd voor het indelen van de teams en het begeleiden, sturen, opleiden en ondersteunen van het gehele technische kader, conform het opgestelde beleid.

Vergaderingen technische commissie Periodiek (4-6 wekelijks) wordt door de T.C. tenminste één separate vergadering gehouden. Twee keer per jaar, of wanneer dit noodzakelijk wordt geacht, wordt er een gezamenlijke vergadering gearrangeerd, waarbij trainers en/of leiders aanwezig zullen zijn. Voorts zullen vergaderingen worden gehouden wanneer de voorzitter of een der leden dit wenselijk achten.

Vragen

Heb je vragen aan de technische commissie of wil je een afspraak stuur dan een mail naar:  [email protected]

Leden

De leden van de technische commissie treft u hieronder aan: