Lid worden

Nieuwe leden gaan het lidmaatschap aan voor de duur van het gehele seizoen (1-juli-30 juni). Ieder lid is verplicht om contributie over het hele seizoen te betalen, ook als men besluit om eerder te stoppen. Er wordt alleen een uitzondering gemaakt voor nieuwe JO07 t/m JO10-pupillen. Als na enkele weken blijkt dat zij voetballen toch niet zo leuk vinden als ze dachten, dan hoeft alleen de contributie voor het eerste kwartaal te worden voldaan.

Kijk voor meer informatie over ons lidmaatschap en contributie op de volgende pagina: https://www.vvheerjansdam.nl/800/informatie/

Lid worden van vv Heerjansdam? Vul onderstaand formulier in!

De verwerking van je lidmaatschap kan enkele dagen in beslag nemen, gezien vrijwilligers dit in hun vrije tijd uitvoeren. Heb jij toch vragen over de verwerking, neem dan contact op met [email protected]

Ledenstop

Op dit moment is er géén wachtlijst of ledenstop.

Lid worden

Kies bestandWijzigVerwijder

Als vereniging hebben we onze leden nodig om het voetbal - en alles daaromheen - mogelijk te maken.

Samen maken we de vereniging!

Graag vragen we je hieronder op te geven met welke activiteit jij de vereniging kan ondersteunen.

Aanvinken wat van toepassing is:

Meerdere activiteiten zijn mogelijk: aanvinken wat van toepassing is

Wil je nog iets meegeven aan de ledenadministrateur over bijvoorbeeld vrijwilligerstaken of de (leeftijds)klasse waarin je wilt spelen?

Onder Club >Onze vereniging > Normen en Waarden tref je de gedragscode en -regels aan.

* = verplicht