Nieuwsberichten

We kennen op de website 3 nieuws categorieën, dit zijn:

• Kort nieuws
  • Headlines
  • Nieuws op informatieschermen kleedruimten

Headline berichten moeten een nieuwswaarde voor een (zeer) grote groep leden en/of derden hebben. De beheerder bepaalt in eerste instantie waar een nieuwsbericht geplaatst wordt. Het beheer van de website valt onder de verantwoordelijkheid van de secretaris van het bestuur.

Instructie aanleveren nieuwsberichten

Gelieve nieuws berichten te mailen naar [email protected]. Een nieuwsbericht moet minimaal 3 alinea’s hebben, minimaal 250 woorden bevatten en liefst voorzien van een onbewerkte foto in hoge resolutie. Er worden doorgaans maximaal 2 headlines per week geplaatst, niet urgent nieuws kan door beheerder in portefeuille gehouden worden en later geplaatst worden.

Berichten die bestemd zijn voor kleine groepen mensen, zoals bijvoorbeeld vergaderingen voor leiders en trainers (soms niet meer dan 10 personen!), bedankjes, etc. en berichten van persoonlijke aard kunnen worden geweigerd.

Wedstrijdverslagen

Wedstrijdverslagen kunnen door trainers/leiders geplaats worden middels de team login en komen in chronologische volgorde op de website onder de daarvoor bedoelde categorie.

Vacatures

Meldingen van vacatures (bijvoorbeeld een keeper die gezocht wordt, ehbo-ers, vrijwilligers voor de kantine, een leider voor een bepaald team) worden NIET op de homepage geplaatst. In uitzonderingssituaties beslist het bestuur. Op de website zal een vacature overzicht worden opgenomen (in het submenu aan de linkerzijde van de website).

Sponsoring

Berichten inzake sponsoring kunnen worden geplaatst op de homepage of op de betreffende pagina’s.