Trainingsvelden__Kunstgras_-_kopie_2.png
De thuisbasis van vv Heerjansdam is ons eigen Sportpark De Molenwei. Het sportpark beschikt over voldoende parkeergelegenheid en is makkelijk vanaf de snelweg te bereiken.

We hebben de beschikking over 4 wedstrijdvelden, waarvan 1 verlicht kunstgrasveld (2). Het Hoofdveld (veld 1) is volledig omheind, heeft een digitaal scorebord en de tribune biedt plaats aan +/- 700 toeschouwers. Bij evenementen/toernooien kan gebruik gemaakt worden van een huifkar welke als buitenbar ingezet kan worden.

Voor de JO8- t/m JO10-jeugd kunnen veld 3 en 4 opgedeeld worden in kleinere pupillenvelden.

Ons trainingsveld van volledig natuurgras biedt al onze teams voldoende ruimte om te kunnen trainen! Het volledige trainingsveld is verlicht & is voorzien van een container voor de benodigde opslagruimte.

De onderzijde van onze accommodatie bestaat uit 10 kleedkamers voor thuis- en uitteams, een grote kleedkamer voor scheidsrechters & een kleinere voor bondsofficials.

In onze gezellige kantine is voor en na de wedstrijd altijd wat te doen, en biedt voldoende ruimte voor feesten, borrels & goede gesprekken. Tevens beschikken we over een lange barzijde & warme kant voor snacks & broodjes. De kantine is eenvoudig bereikbaar middels de trap aan de voorzijde van de accommodatie & via het bordes aan de tribunezijde. Tevens is de kantine bereikbaar middels onze personenlift (tevens geschikt als goederenlift).
Achter de kantine bevindt zich nog een sportzaal, welke bij slecht weer door zowel senioren als jeugd gebruikt kan worden als trainingszaal.