Technisch coördinator

29-05-2023

Bovenbouw coördinator

Wordt jij onze nieuwe TZ collega?

wij zijn op zoek naar de schakel tussen alle teams in de bovenbouw.

Taken:
  • Contact onderhouden met alle trainers over ontwikkelingen binnen onze vereniging.
  • Plant gezamelijke activiteiten
  • Coördineren van de team indelingen

Profiel:
  • Ben jij… Een prettige communicator en verbinder tussen spelers, teams en de club?
  • Iemand die graag een rol speelt in de jaarlijkse teamindeling?
  • Iemand die graag de spin in het web van trainers, coaches, ouders en de afdeling Technische Zaken is en inhoudelijk, praktisch en organisatorisch met die groepen afstemt?
  • Voetbalervaring is een pre, maar niet direct een must. Vooral communicatieve en organisatorische kwaliteiten worden in deze vrijwilligersrol gevraagd;
  • Iemand die graag meedenkt over het beleid en onderdeel wil zijn van een gepassioneerd en gaaf team van coördinatoren binnen het team TZ?
  • Iemand die de club sterker wil maken door mee te bouwen aan leuke activiteiten, een goede sfeer en fijn speel- en ontwikkelklimaat binnen onze Heerjansdamse Voetbalschool?

Herken jij jezelf in deze omschrijving? Of wil je jezelf op onderdelen van bovenstaande doorontwikkelen?

Vrijwilligerswerk voelt niet alleen goed, ook maatschappelijk draag je bij aan een mooiere wereld en mooiere voetbalclub.

Je wordt onderdeel van een mooie ‘vrijwilligersfamilie’ op ons sportpark.

Dat niet alleen, je wordt er zelf ook letterlijk wijzer, sterker en aantrekkelijker van op de arbeidsmarkt met een krachtiger CV. Niet zelden maakt deze ervaring een doorslaggevend verschil bij sollicitaties.

Iets voor jou? Heb je vragen over wat de rol inhoudt en welke invulling precies gevraagd wordt? Neem dan contact op met de afdeling Technische Zaken door te mailen naar [email protected] o.v.v. vacature coördinator  of bel/whatsapp naar onze Staf Coördinator Tim Hulsman, tel: 06-83084902.

Reageren op de vacature

Naar welke vacature gaat je interesse

* = verplicht