Websitebeheer

02-09-2022

Webmaster

Heeft het internet geen geheimen voor je, weet je wat een CMS is en ben je handig met Photoshop, dan zijn we op zoek naar jou! Als Webmaster onderhoud je onze website en zorg je ervoor dat alle informatie up-to-date is en gemakkelijk terug te vinden is. Verder plaats je de wedstrijdverslagen van het eerste op de site, schrijf je leuke berichtjes over alles wat gaande is binnen de vereniging en maak je zo af en toe een leuke flyer.

Wat vragen wij?

• Je tijd. Ongeveer 2 a 3 uur per week
  • Bekend zijn met het werken via een CMS
  • Photoshop ervaring
  • Flinke dosis enthousiasme
Wat krijg je hiervoor terug?
  • Leuk afwisselende projecten en taken
  • Eeuwige roem en dankbaarheid van de rest van de vereniging
Hoe ziet een gemiddelde week van een Webmaster eruit?
Op zaterdagmiddag speelt het eerste een belangrijke thuiswedstrijd. Je hebt toch niets te doen en neemt even een kijkje op de Molenwei om de sfeer een beetje te proeven. ’s Avonds zit het verslag in je mail en je zet hem gelijk online. Je werkt nog even een half uurtje aan het bericht over het kamp en de bijbehorende flyer. Met een goed gevoel plof je op de bank en geniet je van de rest van je weekend. Later die week hoor je dat de inschrijvingen voor het kamp snel gaan en krijg je leuke feedback op de flyer. Trots als een pauw rij je richting huis en denk je: “Was het maar weer zaterdag….”

De taken van de Webmaster zijn onder meer:
  • Bijhouden van de website
  • Wedstrijdverslagen VV Heerjansdam 1 plaatsen
  • Artikelen schrijven over gang van zaken binnen de vereniging
  • Gebruikersbeheer van de teampagina’s
  • Maken van flyers en afbeeldingen voor bij de berichten

Reageren op de vacature

Naar welke vacature gaat je interesse

* = verplicht