Ledenoproep: deelneming uitvaart Cees de Valk

13 september 2023 21:30

Beste leden van de vv Heerjansdam,

Zoals eerder ook in het In Memoriam aangegeven is het trouwe erelid Cees de Valk ons helaas ontvallen. Via deze weg willen wij alle leden van vv Heerjansdam oproepen bij de laatste plechtigheid van deze eeuwige vv Heerjansdammer aanwezig te zijn.

Cees stond altijd voor iedereen klaar met hand- en spandiensten, zowel op de vv Heerjansdam en ook in het dorp met bijvoorbeeld het organiseren van de avond-4-daagse en het huttenbouwen. Met zijn enorme betrokkenheid, geduld en toewijding door de jaren heen is hij met recht één van de uithangborden en ambassadeurs van vv Heerjansdam en het dorp geworden.

Wij willen Cees graag een waardig afscheid geven en nodigen jullie daarom uit on naar zijn uitvaart en laatse plechtigheid te komen, mocht het erg druk zijn dan vragen wij jullie enkel naar het moment van de erehaag op het parkeerterrein van vv Heerjansdam te komen. Ter informatie hieronder het programma voor de uitvaartceremonie.

Vrijdag 15 september 2023:

12.15   -    12.45   Mogelijkheid om afscheid te nemen van Cees de Valk in de aula van de  begraafplaats in Heerjansdam.

12.30   -    13.00   Laatste rit Cees naar vv Heerjansdam, Sportpark de Molenwei. Voorstel is om met zoveel  mogelijk clubgenoten, die voornemens zijn naar de begrafenisplechtigheid te gaan van Cees, een EREHAAG te vormen, met elkaar bij onze voetbalvereniging.

13.30                      Start kerkdienst

14.45                      Begrafenis op begraafplaats Heerjansdam

15.15  -     17.00    Condoleren familie in kantine vv Heerjansdam Sportpark de Molenwei.

Namens het bestuur van vv Heerjansdam

Kaart_Cees_1.png
Kaart_Cees_2.png