Grote Club Actie

De Grote Clubactie is een jaarlijks evenement waarbij onze (jeugd)leden actief loten verkopen, waarbij 80% van de opbrengst naar de vereniging gaat.

Dit is een unieke kans om onze club te steunen en leuke prijzen te winnen. Net als voorgaande jaren kunnen jullie loten verkopen via de papieren verkoopboekjes én online. De Grote Club Actie gaat dit jaar op zaterdag 23 september van start!

Nieuw: Superloten!

Maar dit jaar is er iets nieuws: jullie kunnen ook Superloten verkopen. Een Superlot is een bundel van 50 loten die je in één keer verkoopt aan een bedrijf, familie of vrienden. Zo maak je niet alleen kans op de hoofdprijs van € 100.000, maar de vereniging ook op een bedrag van € 5.000!

We moedigen jullie aan om zoveel mogelijk loten te verkopen, maar ook om op tijd je verkoopboekjes in te leveren. De uiterste inleverdatum is zaterdag 4 november 2023. Lever je verkoopboekje in bij je leider/trainer, of lever 'm direct in bij het ballenhok of de kantinekeuken.
Het team dat de meeste loten verkoopt wint de Cees de Valk oorkonde, en wint een mooie prijs.

Superloten pagina vv Heerjansdam: Steun Voetbalvereniging Heerjansdam met een Superlot – Grote Clubactie
Superloten_week_9.PNG

Nóg beter loten verkopen?
Kijk voor tips 'n tricks, winacties & instructiefilmpjes op de website van de Grote Club Actie onder de volgende link ⇒ Lotenverkopers - Grote clubactie

Natuurlijk hebben wij ook enkele praktische tips voor onze leden;
1.  Neem je verkoopboekje mee naar thuiswedstrijden van het 1e. Het is dan erg druk, en een goed moment om loten te verkopen! :)
2.  Verstuur je verkooplink of QR-code via je ouders naar familie, vrienden en teamgenoten
3.  Verkoop een Superlot aan een heel (senioren)team of een bedrijf/sponsor! Zo verkoop je in 1 klap maar liefst 50 loten

De Grote Club Actie boekjes worden uitgedeeld aan de leiders/trainers van je elftal!
Lever je (volle) verkoopboekje in bij de keuken in de kantine, of in de Grote Club Actie-schatkist in het Ballenhok.

Doe mee aan de Grote Clubactie en help onze clubdoelen waar te maken. Samen zijn we sterk! Alvast bedankt voor jullie inzet en veel succes met de verkoop! 😊

Teams_uitslag_2023.PNG
Grote Clubactie Agenda 2023

Bekijk hier alle belangrijke data rondom de actie van 2023:

• 23 september – Start Grote Clubactie
  • 4 november - Uiterste inleverdatum verkoopboekjes (in keuken of ballenhok!)
  • 13 november – Einde verkoopperiode
  • 28 november – Trekking Grote Clubactie
  • eind december – Uitkeren opbrengst

Vragen of opmerkingen? Neem contact op met Marten de Roest of Frans de Jong.

Loten pagina vv Heerjansdam: Steun Voetbalvereniging Heerjansdam - Grote Clubactie

Boekje_inleveren.png

Poster_horizontaal_2023.PNG